Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf steeds op de hoogte

sluiten


Akanta wenst u fijne feestdagen!

Beste klant,

 

Graag willen wij u via deze weg op de hoogte brengen van de verlofregeling tijdens de feestdagen. Hieronder vindt u een overzicht terug van al onze medewerkers met bijhorende afwezigheden. Gelieve hiermee rekening te houden.

 

Medewerker

Verlofperiode

Deeltijds – niet op kantoor op volgende momenten

Chantal Maes

25 december tem 2 januari

Enkel op afspraak

Cynthia Brys

/

 

Dylan Marin

25 december tem 2 januari

 

Els Van Brussel

25 december tem 5 januari

 

Frederik Van Damme

/

 

Gery Beeckmans

15 december en 22 december

 

Gulfara Kaimuldina

/

 

Guy De Rauw

25 december tem 5 januari

 

Ilse Schietecat

16 januari en 17 januari

Enkel op afspraak

Jess Van Laere

25 december tem 2 januari

 

Johan Huyghe

21 tem 22 december

Woensdag

Joris Van Guyse

25 december tem 5 januari

 

Kelly Van De Meerssche

22 december

 

Klaartje Muylaert

25 december tem 3 januari

Woensdagnamiddag

Marleen Hiels

21 december tem 2 januari

Woensdag

Martine Maes

22 december en 25 december tem 2 januari

Woensdag

Nicolas Dhaenens

25 december tem 2 januari

 

Peter Mettepenningen

/

Enkel op afspraak

Philippe Brynaert

20 december en 1 tem 5 januari

 

Steve Van Uytbergen

25 december tem 3 januari

Enkel op afspraak

Tina Cools

21 december tem 2 januari

 

Tina Van Onckelen

25 december tem 2 januari

 

Veronique Maes

18 december tem 2 januari

 

Yannick Van Moerzeke

/

Enkel aanwezig op dinsdag en donderdag

 

Bij dringende zaken kan een andere aanwezige medewerker uw dossier tijdelijk overnemen om u in de mate van het mogelijke reeds verder te helpen. U kunt dan contact opnemen met het algemeen nummer
03 774 40 92 of per mail naar info@akanta.be.

 

Sluiting kantoor:                 Kerst: maandag 25/12 en dinsdag 26/12

                                               Nieuwjaar: maandag 1/1 en dinsdag 2/1

 

Opgelet: van 27/12 tem 29/12 zullen wij door de lage bezetting ’s namiddags telefonisch niet bereikbaar zijn. U kunt uiteraard op afspraak langskomen op het kantoor of ons per mail of fax contacteren. In deze week zullen enkel de hoogdringende zaken afgehandeld kunnen worden.

 

Alvast bedankt voor uw begrip.

20 december 2017

E-newsletter

Akanta houdt zijn klanten steeds op de hoogte van de fiscale actualiteit via onze e-newsletter. We doen ons best om onze nieuwsbrieven kort, overzichtelijk en leesbaar te houden. Dit houdt in dat we geen uitgebreide wetteksten of eindeloze details opnemen. Uiteraard zijn wij altijd bereid om deze verder met u te bespreken. Neem daarvoor contact op met uw dossierbeheerder.

Terug naar het overzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf steeds op de hoogte

sluiten
  1. Een professionele totaalservice op het vlak van boekhouding, fiscaliteit, opstart ondernemingen en sociaal advies
  2. Een persoonlijke en discrete relatie met een vast aanspreekpunt binnen ons kantoor
  3. Wij denken actief mee met u op zoek naar oplossingen
  4. Een efficiënte samenwerking tussen uw bedrijf en ons kantoor
  5. Wij houden u op de hoogte van nieuwigheden inzake wetgeving, rechtspraak …

Bij Akanta beseffen we dat stilstaan achteruitgaan is. We leveren dan ook heel wat inspanningen om onze eigen activiteiten te optimaliseren en de service naar onze klanten te vernieuwen. Zo beschikken we over heel wat interessante elektronische tools (boekhoud- en facturatiepakket, Codabox ...) die ons toelaten om op een snelle en efficiënte manier gegevens uit te wisselen. Dit levert ons en u heel wat tijdswinst op en werkt dus kostenbesparend. Uiteraard volgen we alle nieuwe evoluties op de voet om zo maximaal te kunnen inspelen op nieuwe kansen.

Overtuigd van onze meerwaarde?

Aarzel niet om ons te contacteren