Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf steeds op de hoogte

sluiten

Meer dan 35 jaar ervaring

Akanta, wat stond voor Algemeen KANToor voor Administratie, wordt opgericht in 1977. In 1999, wordt de boekhoudafdeling overgenomen door Peter Mettepenningen, en ziet Akanta & Partners nv het levenslicht. Het kantoor wordt omgevormd naar een boekhoudkantoor dat zich richt op boekhouding en fiscaliteit en coördinatie van bedrijfsadviezen in samenwerking met externe partners.

Ontdek ons team

Eigen visie

Met een specifieke aanpak inzake verloning van onze dossierbeheerders mikken we op een maximale betrokkenheid van hen tegenover onze klanten.

Zustervestiging Accant

In 2013 heeft Peter Mettepenningen contacten met het kantoor waar zijn boekhoudkundige carrière 25 jaar geleden begonnen is. Er wordt besloten dat Peter Mettepenningen de helft van de aandelen overneemt. De andere helft wordt overgenomen door de kantoordirecteur die het kantoor reeds leidt sinds 1987. Het kantoor wordt omgedoopt tot Accant, wat staat voor Accountantskantoor Antwerpen. Het kantoor werkt onafhankelijk, maar zal wel nauw samenwerken met Akanta.

Meer over Accant

Double digit

Waar Akanta in 1999 zeven personeelsleden telt en een zaakvoerder, zijn dat er in 2013 al twintig (en twee bestuurders). Jaarlijks wordt een groei opgetekend met dubbele cijfers. Vandaag is Akanta & Partners nv uitgegroeid tot één van de leidende boekhoudkantoren in het Waasland.

Innovatief

Akanta wil niet het dertiende boekhoudkantoor in een dozijn zijn. We gaan steeds op zoek naar nieuwigheden om de service aan onze klanten te optimaliseren. De sleutel tot het succes bestaat in gemotiveerde medewerkers. Ook in dat verband hebben wij onze eigen filosofie. U leest er alles over op onze jobs-pagina.

Ga naar Jobs

Peter Mettepenningen

Gedelegeerd bestuurder

T: 03 774 40 92

F: 03 774 44 34
info@akanta.be

Ilse Schietecat

Bestuurder

T: 03 740 05 48

F: 03 774 44 34
ilse@akanta.be

Dr. Steve Van Uytbergen

Fiscaal adviseur | Kwaliteitscontrole

T: 03 774 40 92

F: 03 774 44 34
steve@akanta.be

Marc De Keyser

Fiscaal adviseur | BTW

T: 03 774 40 92

F: 03 774 44 34
marc@akanta.be

Ivo Spildoorn

Fiscaal adviseur

T: 03 774 40 92

F: 03 774 44 34
ivo@akanta.be

Gery Beeckmans

Sociaal adviseur

T: 03 820 10 89

F: 03 774 44 34
gery@akanta.be

Klaartje Muylaert

Office manager

T: 03 820 10 80

F: 03 774 44 34
klaartje@akanta.be

Tina Cools

Management assistent

T: 03 740 05 49

F: 03 774 44 34
tina@akanta.be

Cynthia Brys

Administratief bediende

T: 03 774 40 92

F: 03 774 44 34
cynthia@akanta.be

Guy De Rauw

Dossierbeheerder

T: 03 740 05 45

F: 03 774 44 34
guy@akanta.be

Martine Maes

Dossierbeheerder

T: 03 820 10 81

F: 03 774 44 34
martine@akanta.be

Joris Van Guyse

Dossierbeheerder

T: 03 740 05 41

F: 03 774 44 34
joris@akanta.be

Kirsten Van Reeth

Dossierbeheerder

T: 03 820 10 87

F: 03 774 44 34
kirsten@akanta.be

Nicolas Dhaenens

Dossierbeheerder

T: 03 820 10 84

F: 03 774 44 34
nicolas@akanta.be

Tina Van Onckelen

Dossierbeheerder

T: 03 740 05 40

F: 03 774 44 34
tinavanonckelen@akanta.be

Els Van Brussel

Dossierbeheerder

T: 03 820 10 83

F: 03 774 44 34
els@akanta.be

Johan Huyghe

Dossierbeheerder eenmanszaken

T: 03 740 05 44

F: 03 774 44 34
johan@akanta.be

Sebastian Pieters

Dossierbeheerder

T: 03 740 05 42

F: 03 774 44 34
sebastian@akanta.be

Veronique Maes

Dossierbeheerder

T: 03 820 10 88

F: 03 774 44 34
veronique@akanta.be

Kelly Van De Meerssche

Dossierbeheerder

T: 03 240 05 31

F: 03 774 44 34
kelly@akanta.be

Philippe Brynaert

Dossierbeheerder

T: 03 740 05 47

F: 03 774 44 34
philippe@akanta.be

Marleen Hiels

Boekhoudkundig medewerker

T: 03 240 05 30

F: 03 774 44 34
marleen@akanta.be

Yannick Van Moerzeke

Boekhoudkundig medewerker

T: 03 240 05 32

F: 03 774 44 34
yannick@akanta.be

Akanta & Partners nv in cijfers

  1. Een professionele totaalservice op het vlak van boekhouding, fiscaliteit, opstart ondernemingen en sociaal advies
  2. Een persoonlijke en discrete relatie met een vast aanspreekpunt binnen ons kantoor
  3. Wij denken actief mee met u op zoek naar oplossingen
  4. Een efficiënte samenwerking tussen uw bedrijf en ons kantoor
  5. Wij houden u op de hoogte van nieuwigheden inzake wetgeving, rechtspraak …

Bij Akanta beseffen we dat stilstaan achteruitgaan is. We leveren dan ook heel wat inspanningen om onze eigen activiteiten te optimaliseren en de service naar onze klanten te vernieuwen. Zo beschikken we over heel wat interessante elektronische tools (boekhoud- en facturatiepakket, Codabox ...) die ons toelaten om op een snelle en efficiënte manier gegevens uit te wisselen. Dit levert ons en u heel wat tijdswinst op en werkt dus kostenbesparend. Uiteraard volgen we alle nieuwe evoluties op de voet om zo maximaal te kunnen inspelen op nieuwe kansen.

Overtuigd van onze meerwaarde?

Aarzel niet om ons te contacteren